Återbetalningspolicy

1. Ångerrätt och Reklamering

1.1 Vi erbjuder 30 dagars ångerrätt och nöjd kundgaranti. Tiden för ångerrätten börjar gälla när du tar emot varan. Nöjd kundgaranti innebär att du kan lämna tillbaka varan om du inte är nöjd. Du har 30 dagar på dig att använda garantin. Vid retur återbetalar vi dig hela beloppet när vi mottagit varan. Healthify står för returkostnaden.

För att ångerrätt och nöjd kundgaranti ska gälla skall alla delar (kontroll, sladd, manual, nackmasserare, låda) och paketering återlämnas i det skick som när den mottogs. Eventuell värdeminskning av varan, på grund av oförsiktig uppackning kan tillkomma om du utnyttjar din ångerrätt.

Om varan eller tillhörande del skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten.

1.2 Reklamation ska ske inom skälig tid efter det att du märkte felet eller borde ha märkt det. Om du reklamerar inom två månader anses det alltid vara inom skälig tid. 

1.3 Vi hanterar byten som en retur och ett nytt köp; du skickar tillbaka den produkt du inte vill behålla och beställer enkelt en ny via vår hemsida. Om det är fel på varan kan du kontakta kundtjänst. Om reklameringen godkänns sker återbetalningen inom 30 dagar. 

1.4 Healthify strävar efter att betala tillbaka inom 48h.

1.5 Vid återbetalning av ordern förbehåller Healthify sig rätten att dra av eventuell värdeminskning av varan på grund av att Kunden hanterat varan oförsiktigt.